Millî Eğitim Bakanlığının Liselere Geçiş Sistemi kapsamında heyecanlı bekleyiş devam ediyor. 8 Ağustos’ta açıklanan birinci nakil sonuçlarının ardından bugün ikinci nakil sonuçları erişime açıldı. Öğrenciler ve veliler, ikinci nakil yerleştirme sonuçlarını öğrenerek geleceklerini planlamaya başlayabilirler.
İkinci nakil sonuçlarının açıklanmasının ardından 15-21 Ağustos tarihleri arasında boş kalan kontenjanlara, hiçbir yere yerleşemeyen öğrenciler için il/ilçe öğrenci yerleştirme ve nakil komisyonlarınca yerleştirme başvuruları alınacak. Bu süreçte öğrenci ve velilerin dikkatli ve zamanında başvuru yapmaları önem taşıyor.
22 Ağustos’ta sona erecek olan bu yerleştirme süreci, öğrencilerin eğitim hayatlarında önemli bir dönüm noktası olacak. MEB’in belirlediği takvime göre, başvuruların tamamlanmasıyla birlikte yerleştirme işlemleri sonuçlandırılacak ve öğrenciler yeni eğitim hayatlarına başlangıç yapacaklar.
Reklam & İşbirliği: [email protected]